Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ-ΘΕΤΙΚΗ ΜΕΡΑ

Δευτέρα σήμερα αγαπημένε κόσμε. Με ένα φλιτζάνι τσάι κοιτάω έξω από το παράθυρο.
Λίγα  λεπτά  ξεκούρασης από την εργασία. .Όλο το δωμάτιο έχει ένα άρωμα βανίλιας.
Κλείνω για λίγο τα μάτια μου και ταξιδεύω σε μακρινούς τόπους, σε δικά μου τοπία
Είναι άνοιξη στον εσωτερικό μου κόσμο,γαλήνη,ευτυχία υπάρχει παντού....Το μυστικό
φίλε μου είναι ένα...να ξυπνάς πάντα με θετικές σκέψεις,θετική ενέργεια,θετικά τα θέλω
σου.Ποτέ μα ποτέ μην το βάζεις κάτω,προχώρα στη ζωή σου,  γιατί πίστεψε με είναι πολύ
μικρή και χάνεις τα καλλίτερα πράγματα με το έχεις αρνητισμό πάνω σου. Γίνε δυνατός
χαμογέλασε και πίστεψε σε σένα.....Αυτά τα λίγα για τώρα...επιστρέφω στην δουλειά μου
στην ζωή μου , στους στόχους μου , στα όνειρα μου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου