Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΠΟΤΕ - ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ!!!!

Αυτη την φορά θα αρχίσω με το τραγούδι του Σάκη Ρουβα.....Θέλω να πιω τη ζωή σ ένα ταξίδι δικό μου,έλα αν θέλεις μαζί  γίνε  εσύ τ΄ όνειρο μου...όπου και αν πάω και  βγω κέρδος θα ναι ο δρόμος
θέλω τα πάντα να δω δε με χωράει ο κόσμος!!!



                                                                                                                                                                  
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ...μια μικρή λέξη ,μα στο βάθος απεριόριστη....πόσο την λατρεύω ,πόσο την αγαπώ.
Για μένα άμα καταφέρεις να κάνεις κάτι στη Νέα  Υόρκη, μπορείς να το καταφέρεις  παντού.
Αγαπημένο μου ημερολόγιο  νοσταλγώ  τις  υπέροχες  μέρες που πέρασα στη Νέα Υόρκη.
Το άγαλμα της Ελευθερίας να σε περιμένει  μέρα -νύχτα....με τι δέος το κοιτούσα!!!!
Το νησί Ellis έδωσε σε  τόσο κόσμο την Ελευθερία,την ανεξαρτησία, το όνειρο για μια καλλίτερη ζωή.
Θυμαμαι στο μουσείο του Ellis Island μια βαλίτσα που είχε ελληνικό όνομα...ρίγος και παράξενα
συναισθήματα
ΜΑΝΧΑΤΑΝ :Το κέντρο του κόσμου,η δυναστεία ,το όραμα..Οι άνθρωποι περπατούν σαν ρομποτακια, τρέχουν  από το πρωί να πάνε στην δουλειά τους...Έτσι και εγώ αποφάσισα να κάτσω σε ένα παγκάκι να τους παρατηρήσω...πέρασε η ώρα γρήγορα αλλά είχα καταλάβει κάτι...τα βήματα τους
ήταν σταθερά,ήξεραν που πατούσανε ,ήξεραν τι ήθελαν...είχαν πιάσει το νόημα της ζωής
Το βράδυ ήταν σκέτη μαγεία,έβλεπα μια πόλη σε έντονους ρυθμούς,φώτα παντού,κόσμο να διασκεδάζει...αχ πόσο μου λείπεις!!
ΑΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ: Σε κάθε γωνία της ,σε κάθε δρόμο της ,μυρίζει  Ελλάδα....ναι άρωμα Ελλάδος!!!
Πόσες φορές με σταματήσανε στο δρόμο, πόσες φορές με αγκάλιασαν και πόσες φορές μου χαμογέλασαν.Παντού ελληνικές καφετέριες ,παντού η νεολαία της Ελλάδος
Αχ αγαπημένο μου  ημερολόγιο  πόσα  έχω να  γράψω για την Νέα  Υόρκη, για το Σόχο, little Italy, China town...Δεν έχω χρόνο τώρα.....θα συνεχίσω όμως άλλη φορά....στο υπόσχομαι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου